10 березня, в рамках засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу, було проведено відкритий урок з природознавства у 5 класі на тему «Кругообіг води у природі. Значення води у природі» та відкритий урок з основ здоров’я у 7 класі на тему «Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу. Керування стресом» (вчитель – Гладжикурка Марія Іванівна). Уроки проведено на належному методичному рівні, чітка структура уроків, плавний перехід від одного етапу уроку до іншого. Кожен етап уроків проаналізовано та підсумовано.
Зміст уроків повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Вчителем кваліфіковано реалізовані принципи навчання як науковість, системність, послідовність та наочність. Свідомому засвоєнню нового матеріалу слугує методично правильно організоване повторення раніше вивченого матеріалу та актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів. Належним чином було проведено перевірку домашнього завдання. З цією метою вчителем було використано такі форми роботи, як фронтальне опитування учнів.
На уроках було проведено різноманітні види робіт. Це робота з підручником, текстом казки, перегляд навчального мультфільму, робота з картою та картками.
Уроки сприяли розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів. Вчителем продумано і своєчасно дано домашнє завдання.
Основна мета уроків відповідає віковим і інтелектуальним особливостям учнів.
|